Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Technieklokaal

3 plaatsers

Ga naar beneden

Technieklokaal Empty Technieklokaal

Bericht  Luc zo maa 02, 2008 3:13 pm

(LUC) Smeets komt al grappend het lokaal binnen: 'Hallo tuinkabouters en andere jongelui. Ik was een weekje op Afvallers XXL vakantie en ben nu weer terug, omdat ik weer door de deur van het lokaal pas, haha.'
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Technieklokaal Empty Re: Technieklokaal

Bericht  Luc ma maa 17, 2008 5:50 pm

(Luc) Smeets komt het lokaal binnen en zegt: 'Nou jongelui, vandaag ga ik voor de verandering voordat we beginnen weer iets zinnigs zeggen. Ik vind dat bepaalde mensen, en ik noem geen namen Louis, iets harder moeten doorwerken zodat ik wat punten kan geven.'
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Technieklokaal Empty Re: Technieklokaal

Bericht  Glenn di apr 08, 2008 8:30 pm

(Luc) Smeets komt het lokaal binnen en zegt: 'Nou jongelui, vandaag ga ik voor de verandering voordat we beginnen weer iets zinnigs zeggen. Ik vind dat bepaalde mensen, en ik noem geen namen Louis, iets harder moeten doorwerken zodat ik wat punten kan geven.' (Glenn) Louis reageerde hier meteen op met een WIEEEEEEEEEEE gevolgd door:'Maar meneer ik heb de laatste weken heel hard gewerkt en zo min mogelijk met David gepraat. Ik heb namelijk de laatste 4 weken maar liefst 10 zinnen geschreven en van de 8 lessen maar 7,999 met David gepraat.' Smeets was te moe om hier antwoord op te geven en ging zoals gewoonlijk weer de tuinkabouters uischelden. Verder werd Robbert nog even aan de tand gevoeld over hoe het met zijn project ging en kreeg Willem nog een kruisverhoor afgenomen over de plas water op de grond. Kortom: Een normaal eerste uurtje. Het tweede uur ging ook soepel: Louis die wat met David praatte en Robbert die ipv. zijn plank zijn huid schuurde. Maar toen kwam Coenen binnen gemarcheerd. Hij stuurde Smmets weg en liet iedereen in een rij staan voor inspectie. Zelfs Louis sprong meteen op om in de rij te gaan staan. Maar Louis kon zich niet inhouden en hij deed het ondenkbare:

Glenn
Nieuw lid
Nieuw lid

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Technieklokaal Empty Re: Technieklokaal

Bericht  Chaylena wo apr 09, 2008 8:07 pm

(Luc) Smeets komt het lokaal binnen en zegt: 'Nou jongelui, vandaag ga ik voor de verandering voordat we beginnen weer iets zinnigs zeggen. Ik vind dat bepaalde mensen, en ik noem geen namen Louis, iets harder moeten doorwerken zodat ik wat punten kan geven.' (Glenn) Louis reageerde hier meteen op met een WIEEEEEEEEEEE gevolgd door:'Maar meneer ik heb de laatste weken heel hard gewerkt en zo min mogelijk met David gepraat. Ik heb namelijk de laatste 4 weken maar liefst 10 zinnen geschreven en van de 8 lessen maar 7,999 met David gepraat.' Smeets was te moe om hier antwoord op te geven en ging zoals gewoonlijk weer de tuinkabouters uischelden. Verder werd Robbert nog even aan de tand gevoeld over hoe het met zijn project ging en kreeg Willem nog een kruisverhoor afgenomen over de plas water op de grond. Kortom: Een normaal eerste uurtje. Het tweede uur ging ook soepel: Louis die wat met David praatte en Robbert die ipv. zijn plank zijn huid schuurde. Maar toen kwam Coenen binnen gemarcheerd. Hij stuurde Smmets weg en liet iedereen in een rij staan voor inspectie. Zelfs Louis sprong meteen op om in de rij te gaan staan. Maar Louis kon zich niet inhouden en hij deed het ondenkbare: (Cheyenne) Hij deed het letterlijk en figuurlijk in zijn broek en Coenen beval Smeets (die zich niet liet wegsturen) zijn broek af te staan aan Louis zodat hij toch nog nuttig was voor iets. Hierin paste echter wel tien Louis dus besloot Coenen dat Smeets zijn broek maar moest delen met Louis, hij tilde Louis op en propte hem bij Smeets' kont in diens broek en ging weer verder met zijn inspectie. Meer dan de helft van de leerlingen verwees hij weer naar hun plaats, maar enkele waren niet 'geslaagd'. Hij liep met grote passen naar het volgende lokaal nadat hij Smeets had laten beloven deze leerlingen een flinke portie straf te geven. Sommige probeerden het lokaal uit te sneaken, maar deze pakte Smeets bij de lurven: 'WAAR DENKEN WIJ DAT WIJ NAARTOE GAAN?! POETSEN STELLETJE SMURVEN!!!' Ze snelden naar de bezems en deden verwoed een poging het lokaal schoon te vegen. Als een raceauto vlogen ze ermee door de klas, half Gb1 van hun sokken rennend. Smeets keek tevreden toe, maar toen ze klaar waren was hij nog niet helemaal tevreden: *iemand anders*
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Technieklokaal Empty Re: Technieklokaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum