Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biologielokaal

3 plaatsers

Ga naar beneden

Biologielokaal Empty Biologielokaal

Bericht  Luc di maa 04, 2008 11:43 pm

(Luc) De klas wandelt al druk naar binnen voordat Baars aanwezig is. Er worden briefjes gegooid, boeken op hoofden gesmeten, en soms hoorde je nog vaag 'hoe heet het' door de klas heen. Na 5 minuten komt Gerardts, een andere biologiedocent, maar eens een kijkje nemen en zegt:
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal

Bericht  Glenn do maa 27, 2008 6:06 pm

(Luc) De klas wandelt al druk naar binnen voordat Baars aanwezig is. Er worden briefjes gegooid, boeken op hoofden gesmeten, en soms hoorde je nog vaag 'hoe heet het' door de klas heen. Na 5 minuten komt Gerardts, een andere biologiedocent, maar eens een kijkje nemen en zegt (Glenn) tegen Louis: 'Zo nu Baars er niet is mag jij een oogje in het zeil houden. Maar kijk uit voor die vliegtuigjes.' Louis bevestigde dit met een stevige WIEEEEEEEEEEEEEEEE en ging op de stoel van Baars zitten. Niemand trok zich iets van Louis aan en ging gewwon weer door met gooien. Toen Baars binnenkwam ging hij op zijn stoel zitten zonder (ondanks zijn brillen) Louis te zien. Met een dof 'Hoe heet het' verdween elk teken van leven van Louis. Dit keerde echter weer terug toen Baars zo fanatiek over zijn pennen begon te praten (Ik CITEER zomaar een zin: Nou, je kunt dus eigenlijk alles uit de vuilnisbak weer hergebruiken.) dat hij blijkbaar een scheet liet. Toen kwam er opeens een laatste WIEEEEEEEEEEEEEEEE die zo hard was dat Baars ervan opschrok en zonder iets te zeggen Louis op zijn plaats zette en doorging met zijn verhaal. Hij moest toch nog even opmerken: 'Nou Louis ik had je niet gezien. Je bent ook zo klein. Ga maar weer naast je vriendinnetje Roxanne zitten. Dit laatste zei hij op een beetje jaloerse toon en met een ik-wou-dat-ik-Roxanne-als-vriendin-had-en-Louis-niet-daarom-zal-ik-dalijk-maar-wat-gaan-slijmen-blik. Douwe die weer eens vooraan zat zag dit meteen en seinde met gebarentaal dit vermoeden door naar Luc die het door de klas verspreidde. En jawel hoor en kwartier later werd het vermoeden bevestigd doordat Baars tegen Roxanne of Louis (dat is nog steeds niet duidelijk) zei:'

Glenn
Nieuw lid
Nieuw lid

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal

Bericht  Willempie ma apr 21, 2008 10:30 pm

CLOSED
Willempie
Willempie
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 422
Leeftijd : 29
Woonplaats : Scheulder
Registration date : 13-02-08

http://www.gb1-sophianum.favorietje.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Biologielokaal Empty Re: Biologielokaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum