Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beeldende vorminglokaal

3 plaatsers

Ga naar beneden

Beeldende vorminglokaal Empty Re: Beeldende vorminglokaal

Bericht  Luc ma maa 10, 2008 9:11 am

(Luc) Van der Meer zit al in het lokaal als de leerlingen langzaam binnen druppelen. Ze zegt vrolijk 'goeiemorgen' en de leerlingen knikken terug. Als iedereen op zijn plaats zit zegt ze: 'Nou, even de aandacht hier naartoe. Vandaag gaan we verder in 2-tallen met het decorplankje. Ik zou zeggen, pak je spullen en ga aan de slag. Als je vragen hebt kun je naar me toe komen, maar dat zal wel niet nodig zijn.' Onder een storm van lawaai gaat iedereen de spullen halen. (Glenn) Alleen Louis blijft zitten met een droeve blik in zijn gezicht. Robbert die nogal dicht bij hem zat zag de bui al hangen en ging tot de verbazing van Glenn meteen alle spullen halen om bij Louis uit de buurt te blijven. Alleen de nog niet zo wakkere David ging eens poolshoogte bij Louis nemen dus hij vroeg: ''Wat is er aan de hand jochie?''
Louis krreg waterige ogen en het leek er even op dat hij ging huilen maar hij kon zich vermannen. David vroeg of hij zijn spullen was vergeten en of dit de oorzaak van Louis dipje was. Louis zei dat hij inderdaad zijn spullen was vergeten maar dat dit niet de oorzaak was. David vroeg wat dan wel de oorzaak was waarop Louis toch een beetje huilerig antwoordde:'' Ik ben mijn veiligheidspeld kwijt!!!''.
Bij het horen van dit dramatisch antwoord maakte David allerlei pacman geluiden en deed hij zijn beruchte dansje dat ieders aandacht trok en toen gebeeurde het: een angstige maar ook blije kreet vulde het lokaal. Het was (Luc) Van der Meer die zag dat Kenny zich had gesneden in de punt van een plankje maar zich er snel weer uit los had gemaakt. 'IJzersterke reactie Kenny, echt top.' David die nog steeds bij Louis stond, spoorde Louis aan om aan Kenny te gaan vragen hoe hij daar zo snel uit kwam, en ook te vragen of hij dat ook mocht leren. Toen Louis bij Kenny stond begon Kenny zo uitgebreid uit te leggen dat de hele klas gefascineerd was en de hele les om hem heen bleven staan.
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldende vorminglokaal Empty Re: Beeldende vorminglokaal

Bericht  Luc zo maa 30, 2008 10:38 pm

(Luc) Van der Meer zat al in het lokaal en riep: "Vandaag gaan we het stripfiguur uitvergroten en dat is een moeilijke taak, dus verwacht ik geen al te grootse resultaten. Van bepaalde personen moet ik nog wat achterstallig huiswerk te zien krijgen. Kom bij me:
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldende vorminglokaal Empty Re: Beeldende vorminglokaal

Bericht  Glenn di apr 01, 2008 5:58 pm

(Luc) Van der Meer zat al in het lokaal en riep: "Vandaag gaan we het stripfiguur uitvergroten en dat is een moeilijke taak, dus verwacht ik geen al te grootse resultaten. Van bepaalde personen moet ik nog wat achterstallig huiswerk te zien krijgen. Kom bij me:(Glenn) Louis en David. Louis en David keken elkaar allebei tegelijk aan met een Hadden-we-voor-vandaag-dan-nog-iets-moeten-maken-dat-we-nu-moeten-inleveren-blik. Ze gingen dus al smoezen bedenkend naar Van der Meer.
David wist een hele goede te bedenken:'Juffrouw, Louis is gisteren bij me komen spelen en heeft het toen opgegeten. Dit geloofde Van der Meer meteen en David kon gaan. Louis had intussen ook al een snood plan bedacht om onder het huiswerk uit te komen en om David een koekje van eigen deeg te geven. Hij trok zijn huilerig gezicht en zei:

Glenn
Nieuw lid
Nieuw lid

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldende vorminglokaal Empty Re: Beeldende vorminglokaal

Bericht  Chaylena di apr 01, 2008 6:33 pm

Van der Meer zat al in het lokaal en riep: "Vandaag gaan we het stripfiguur uitvergroten en dat is een moeilijke taak, dus verwacht ik geen al te grootse resultaten. Van bepaalde personen moet ik nog wat achterstallig huiswerk te zien krijgen. Kom bij me:(Glenn) Louis en David. Louis en David keken elkaar allebei tegelijk aan met een Hadden-we-voor-vandaag-dan-nog-iets-moeten-maken-dat-we-nu-moeten-inleveren-blik. Ze gingen dus al smoezen bedenkend naar Van der Meer.
David wist een hele goede te bedenken:'Juffrouw, Louis is gisteren bij me komen spelen en heeft het toen opgegeten. Dit geloofde Van der Meer meteen en David kon gaan. Louis had intussen ook al een snood plan bedacht om onder het huiswerk uit te komen en om David een koekje van eigen deeg te geven. Hij trok zijn huilerig gezicht en zei: (Cheyenne) 'Ja maar David dwong me zijn huiswerk op te eten, toen ik dat eerst niet wilde doen heeft hij mijn huiswerk ook opgegeten!' Dit werd Van Der Meer wat te bont en ze besloot dit eens te onderzoeken. Louis, die dacht dat ze dit allemaal geloofde, liep terug naar zijn zitplaats en keek David trots aan met een blik van: zie je nu wel dat ik er beter in ben? Niet lang daarna kwam Van Der Meer weer binnen en ze gilde meteen: 'LOUIS! DAVID! HIERKOMEN!' Louis blik veranderde meteen in angst en hij verborg zich achter de rug van David. 'Wat zeiden jullie dat was gebeurt?' vroeg Van Der Meer dringend aan David en Louis, deze wilden antwoord geven maar kennelijk verlangde Van Der Meer dat niet van ze: 'Jullie ouders zeiden namelijk dat jullie gisteren alletwee thuis waren, sterker nog, ze zeiden dat ze jullie naar boven hadden gestuurd naar jullie slaapkamer om eens goed aan je achterstallige huiswerk te beginnen omdat ze klachten van leraren hadden ontvangen!' Er verschenen diepe denkrimpels op Davids voorhoofd en bij Louis kon je zijn hersenen bijna zien werken. Toen David begon: 'Had ik u al verteld dat mijn hond Louis heette?' barste Van Der Meer uit: *iemand anders*
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldende vorminglokaal Empty Re: Beeldende vorminglokaal

Bericht  Glenn vr apr 04, 2008 5:50 pm

Van der Meer zat al in het lokaal en riep: "Vandaag gaan we het stripfiguur uitvergroten en dat is een moeilijke taak, dus verwacht ik geen al te grootse resultaten. Van bepaalde personen moet ik nog wat achterstallig huiswerk te zien krijgen. Kom bij me:(Glenn) Louis en David. Louis en David keken elkaar allebei tegelijk aan met een Hadden-we-voor-vandaag-dan-nog-iets-moeten-maken-dat-we-nu-moeten-inleveren-blik. Ze gingen dus al smoezen bedenkend naar Van der Meer.
David wist een hele goede te bedenken:'Juffrouw, Louis is gisteren bij me komen spelen en heeft het toen opgegeten. Dit geloofde Van der Meer meteen en David kon gaan. Louis had intussen ook al een snood plan bedacht om onder het huiswerk uit te komen en om David een koekje van eigen deeg te geven. Hij trok zijn huilerig gezicht en zei: (Cheyenne) 'Ja maar David dwong me zijn huiswerk op te eten, toen ik dat eerst niet wilde doen heeft hij mijn huiswerk ook opgegeten!' Dit werd Van Der Meer wat te bont en ze besloot dit eens te onderzoeken. Louis, die dacht dat ze dit allemaal geloofde, liep terug naar zijn zitplaats en keek David trots aan met een blik van: zie je nu wel dat ik er beter in ben? Niet lang daarna kwam Van Der Meer weer binnen en ze gilde meteen: 'LOUIS! DAVID! HIERKOMEN!' Louis blik veranderde meteen in angst en hij verborg zich achter de rug van David. 'Wat zeiden jullie dat was gebeurt?' vroeg Van Der Meer dringend aan David en Louis, deze wilden antwoord geven maar kennelijk verlangde Van Der Meer dat niet van ze: 'Jullie ouders zeiden namelijk dat jullie gisteren alletwee thuis waren, sterker nog, ze zeiden dat ze jullie naar boven hadden gestuurd naar jullie slaapkamer om eens goed aan je achterstallige huiswerk te beginnen omdat ze klachten van leraren hadden ontvangen!' Er verschenen diepe denkrimpels op Davids voorhoofd en bij Louis kon je zijn hersenen bijna zien werken. Toen David begon: 'Had ik u al verteld dat mijn hond Louis heette?' barste Van Der Meer uit: (Glenn) 'Wat zijn jullie toch een stelletje overgehaalde...' haar woorden werden onderbroken door een gekke-geleerde-kreet. Het waren Baars en Brandts tegelijk. Baars omdat Louis blijkbaar weer een lieversheersbeestje had gevonden (Dit werd bevestigt door:WIEEEEEEEEEE een oliebeest!!) en Brandts omdat David een elektrische wc-borstel van hem had geleend die hij graag terug wilde. Ze gingen nu beide vastberaden op hun doel af: Baars op het lieveheersbeestje zodat hij het weer van Louis kon redden en Brandts om David een kruisverhoor af te nemen over zijn vermiste toiletborstel.
Er ontstond uiteraard weer een worsteling tussen Baars en Louis waarbij heftige kreten, die niet voor herhaling vatbaar zijn, door het lokaal vlogen. David stond al klaar om zijn makker te helpen toen Brandts hem bij de kraag vatte en met zijn mongools accent zei:

Glenn
Nieuw lid
Nieuw lid

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldende vorminglokaal Empty Re: Beeldende vorminglokaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum