Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het zwembad

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Luc ma maa 10, 2008 9:06 am

(Luc) Zodra Meertens hoofd boven de heg zichtbaar wordt, sprint iedereen naar binnen en loopt iedereen over elkaar heen. Meertens is hier ondertussen wel aan gewend en loopt op zijn dooie akkertje het zwembad in. Echter, als hij bij het echte zwembad is, zitten Willem, Sem en Luc er al. Hij vraagt: (Cheyenne) 'Zijn jullie al naar binnen gegaan terwijl ik er nog niet was?' Luc deed zijn mond open en Willem zag dat hij 'ja' wilde zeggen. Met een grote plons belandde Luc in het water, toen hij boven kwam keek hij Willem verontwaardigd aan. 'Nee, zei Willem, we hebben ons gewoon snel omgekleedt.' Sem knikte bevestigend zijn hoofd. Toen Luc uit het bad wilde klauteren stak Meneer Meertens hem een helpende hand toe, dankbaar pakte Luc hem vast. Toen Luc bijna uit het water was, verscheen Louis waarna hij keihard 'jippieeejj!' schreeuwde. Hier schrok Luc zo van dat hij niet goed uitkeek waar hij zijn voet plantte en Meneer Meertens en hij belandden met een tweede harde plons in het water. Als eerste kwam het klassenboek van Gb1 bovendrijven, waarvan de inkt helemaal uitgelopen was. Ten tweede kwam Luc boven water, en ten derde verscheen het geschrokken hoofd van Meneer Meertens boven het wateroppervlak uit. Meteen verdween het hoofd weer en klonk er een hoop gespetter, Meneer Meertens die voor zijn leven vocht. Iedereen keek naar de plaats waar hij voor het laatste gezien was. Luc deed dapper een reddingspoging en verdween weer onder water... (Luc) Na niet lange tijd kwam Luc weer boven water en riep naar Glenn en Kenny dat hij hun hulp nodig had om het zware lijf van Meertens omhoog te krijgen. Louis vond dat hij echter ook nodig was en met een luid 'Loewiiiiieeeeeejjjjj, jiiiiiipppiiiiieeeejjjj' maakte hij een bommetje het water in. Luc, Glenn en Kenny waren al bezig Meertens te redden, niet merkend dat zich vlak achter hen een vechtpartij afspeelde. Willem, Mathon, Douwe en Jorn sprongen het zwembad in, boven op Louis, met het effect dat ze ook boven op elkaar sprongen. Toen gebeurde (Cheyenne) het... Brullend van woede kwam Mathon bovendrijven, en keek Louis vernietigend aan. Die had 't echter te druk met zich van Mathon los te maken, maar de speld zat te ver in hun huid, ze zaten aan elkaar vast. Terwijl Willem, Douwe en Jorn druk in de weer waren Mathon van deze kwelling te bevrijden, waren Luc, Glenn en Kenny druk aan het morren aan Meneer Meertens. Toen ze hem eindelijk boven water hesen, maaide Meneer Meertens wild met zijn armen in het rond en sloeg Luc, Glenn en Kenny bijna een bloedneus. Ze wisten snel weg te duiken en Meneer Meertens zonk weer naar de bodem. Willem, Douwe en Jorn gaven de hoop op en besloten Luc, Glenn en Kenny te helpen. Na enige tijd zakten ze met zijn zevenen, Meneer Meertens in hun midden, vermoeid op de grond om uit te rusten. Toen ze weer op adem waren zei Meneer Meertens: (Luc) 'Nou jongens, bedankt, meld je na de les maar even.' Hij ging weer op de rand staan en liet iedereen voor het inzwemmen een keer een schoolslag naar de overkant en een rugslag terug doen. Willem, Mathon, Douwe, Jorn, Kenny, Glenn, Luc en Louis liepen echter meteen naar Meertens toe om te vragen wat er was. Meertens gaf als antwoord: 'Als dank voor jullie dappere reddingsactie krijgen Willem, Mathon, Douwe, Jorn, Kenny, Glenn en Luc een 10 die 2x meetelt erbij. Louis, jij was de aanrichter van dit gebeuren', zei Meertens opeens met een strenge blik 'dus jij krijgt een extra 4 die 1x meetelt, want door jou weet de hele klas nu dat ik niet kan zwemmen. Foei!' (Cheyenne) Willem keek Louis triomfantelijk aan. Louis, die zich inmiddels los had gemaakt van Mathon, keek beteuterd naar de grond, hij had zich nog nooit gerealiseert dat de grond zo interessant kon zijn. Intussen waren de meiden het zwembad binnengekomen en doken nietsvermoedend in het zwembad, enkel een paar meiden zagen het groepje jongens om elkaar heen staan en liepen nieuwschierig naar ze toe. Eenmaal aangekomen wees Meneer Meertens snel dat ze weg moesten gaan, er waren tenminste nog een paar kinderen die zijn genante actie niet hadden gezien. Maar de meiden lieten zich niet wegjagen, eerst aarzelend, maar daarna zelfverzekerd weerklonk de stem van (Luc) Meertens die zei dat ze nu allemaal eens moesten oprotten en op de rand van 't zwembad moesten gaan zitten. Gelukkig deden ze dit allemaal braaf en was er niks aan de hand. Daarna werd het een gewone zwemles waarin punten voor duiken gegeven, die varieerden van 6,5 tot 9,5 en als je klaar was, ging je in het ondiepe met ballen iets doen, waarvan niemand weet wat er nou eigenlijk gedaan werd.
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Luc zo maa 30, 2008 10:34 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  - ma maa 31, 2008 6:25 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en (Iris) probeerde meestens iets te zeggen, maar ze struikelde en stoote hem per ongeluk aan. Hij viel met een plons in het water, en iedereen lag in een deuk. Tessa kon nog net haar evenwicht bewaren. Toen meertens weer boven kwam, zei hij woedend: "*iemand anders*
-
-
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 304
Leeftijd : 101
Woonplaats : -
Registration date : 13-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Chaylena ma maa 31, 2008 9:05 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en (Iris) probeerde meestens iets te zeggen, maar ze struikelde en stoote hem per ongeluk aan. Hij viel met een plons in het water, en iedereen lag in een deuk. Tessa kon nog net haar evenwicht bewaren. Toen meertens weer boven kwam, zei hij woedend: "(Cheyenne) Welke dwaas heeft dit gedaan?! Nu is mijn kleding helemaal nat en ik heb geen reserve kleding meer!' Na een hele reeks scheldwoorden en vervloekingen zwom Meertens naar de kant, trok een paar jongens van de kant af in het water, en klom zelf op de rand. hij bekeek zichzelf in de spiegel: 'Hé báh! Nu ben ik net een verzopen kat!' Tessa wilde van de duikplank af hinken waarna ze met een tweede harde plons en een 'IEEK' in het water viel. Tessa probeerde haar krukken te redden dus ze kwam niet op tijd boven water. Iris dook met een 'ik-zeg-dat-ik-niet-kan-duiken-maar-ik-kan-het-wel-duik' in het water, haalde Tessa boven water en dreef haar naar de kant met de techniek die we geleerd hadden. Meertens keek kwaad toe: 'Als ik val helpen jullie niet, en als die mankepoot valt helpen jullie wel!' Iedereen keek Meertens verontwaardigd aan en aan zijn gezicht te zien meende Meertens het niet maar zei hij dat omdat hij kwaad was. Hij werd een beetje rood, kennelijk schaamde hij zich tegenover Tessa dus ging hij gewoon met natte kleren verder met de les. Na tien minuten waren zijn kleren bijna droog maar besloot Meertens toch mee te doen en met een luid 'BOMMETJE!' sprong hij bijna op een gillende Anne. *iemand anders*
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Glenn di apr 01, 2008 5:45 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en (Iris) probeerde meestens iets te zeggen, maar ze struikelde en stoote hem per ongeluk aan. Hij viel met een plons in het water, en iedereen lag in een deuk. Tessa kon nog net haar evenwicht bewaren. Toen meertens weer boven kwam, zei hij woedend: "(Cheyenne) Welke dwaas heeft dit gedaan?! Nu is mijn kleding helemaal nat en ik heb geen reserve kleding meer!' Na een hele reeks scheldwoorden en vervloekingen zwom Meertens naar de kant, trok een paar jongens van de kant af in het water, en klom zelf op de rand. hij bekeek zichzelf in de spiegel: 'Hé báh! Nu ben ik net een verzopen kat!' Tessa wilde van de duikplank af hinken waarna ze met een tweede harde plons en een 'IEEK' in het water viel. Tessa probeerde haar krukken te redden dus ze kwam niet op tijd boven water. Iris dook met een 'ik-zeg-dat-ik-niet-kan-duiken-maar-ik-kan-het-wel-duik' in het water, haalde Tessa boven water en dreef haar naar de kant met de techniek die we geleerd hadden. Meertens keek kwaad toe: 'Als ik val helpen jullie niet, en als die mankepoot valt helpen jullie wel!' Iedereen keek Meertens verontwaardigd aan en aan zijn gezicht te zien meende Meertens het niet maar zei hij dat omdat hij kwaad was. Hij werd een beetje rood, kennelijk schaamde hij zich tegenover Tessa dus ging hij gewoon met natte kleren verder met de les. Na tien minuten waren zijn kleren bijna droog maar besloot Meertens toch mee te doen en met een luid 'BOMMETJE!' sprong hij bijna op een gillende Anne (Glenn) als David hem niet had tegengehouden. Met zijn lompe gedaante kon hij Meertens dusdanid afleiden dat hij uit koers raakte en op Louis belandde. Eigen schuld! zei David die blijkbaar beledigd was tegenover Louis.
Louis kon dit niet op zich laten zitten en het duurde dan ook niet lang of hij kwam met een harde WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE waardoor iedereen meteen wist: 'Snel aan de kant want daar komt Louis!'Afijn Louis sprong dus met alle kracht uit zijn kleine lichaampje op David die zich heftig verdedigde. Het werd een enorme worstelpartij. Hierin zag Willem zijn kans schoon en hij nam het allemaal op op video om het later aan 'Zwembadworstelen voor Vrouwen' te verkopen. Meertens kon niks doen want die zat nog steeds met zijn luie gat in het diepe. Niemand kon die 2 stoppen totdat Baars met een helse schreeuw binnenkwam. Hij riep:'*iemand anders*

Glenn
Nieuw lid
Nieuw lid

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Chaylena di apr 01, 2008 6:49 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en (Iris) probeerde meestens iets te zeggen, maar ze struikelde en stoote hem per ongeluk aan. Hij viel met een plons in het water, en iedereen lag in een deuk. Tessa kon nog net haar evenwicht bewaren. Toen meertens weer boven kwam, zei hij woedend: "(Cheyenne) Welke dwaas heeft dit gedaan?! Nu is mijn kleding helemaal nat en ik heb geen reserve kleding meer!' Na een hele reeks scheldwoorden en vervloekingen zwom Meertens naar de kant, trok een paar jongens van de kant af in het water, en klom zelf op de rand. hij bekeek zichzelf in de spiegel: 'Hé báh! Nu ben ik net een verzopen kat!' Tessa wilde van de duikplank af hinken waarna ze met een tweede harde plons en een 'IEEK' in het water viel. Tessa probeerde haar krukken te redden dus ze kwam niet op tijd boven water. Iris dook met een 'ik-zeg-dat-ik-niet-kan-duiken-maar-ik-kan-het-wel-duik' in het water, haalde Tessa boven water en dreef haar naar de kant met de techniek die we geleerd hadden. Meertens keek kwaad toe: 'Als ik val helpen jullie niet, en als die mankepoot valt helpen jullie wel!' Iedereen keek Meertens verontwaardigd aan en aan zijn gezicht te zien meende Meertens het niet maar zei hij dat omdat hij kwaad was. Hij werd een beetje rood, kennelijk schaamde hij zich tegenover Tessa dus ging hij gewoon met natte kleren verder met de les. Na tien minuten waren zijn kleren bijna droog maar besloot Meertens toch mee te doen en met een luid 'BOMMETJE!' sprong hij bijna op een gillende Anne (Glenn) als David hem niet had tegengehouden. Met zijn lompe gedaante kon hij Meertens dusdanid afleiden dat hij uit koers raakte en op Louis belandde. Eigen schuld! zei David die blijkbaar beledigd was tegenover Louis.
Louis kon dit niet op zich laten zitten en het duurde dan ook niet lang of hij kwam met een harde WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE waardoor iedereen meteen wist: 'Snel aan de kant want daar komt Louis!'Afijn Louis sprong dus met alle kracht uit zijn kleine lichaampje op David die zich heftig verdedigde. Het werd een enorme worstelpartij. Hierin zag Willem zijn kans schoon en hij nam het allemaal op op video om het later aan 'Zwembadworstelen voor Vrouwen' te verkopen. Meertens kon niks doen want die zat nog steeds met zijn luie gat in het diepe. Niemand kon die 2 stoppen totdat Baars met een helse schreeuw binnenkwam. Hij riep:' (Cheyenne) HÉ JULLIE TWEE! DAT IS ONNODIGE VERSPILLING VAN HET WATER! KIJK EENS HOEVEEL DRUPPELS NU AL NAAST HET BAD LIGGEN, DAAR KON EEN MIER WEL IN VERZUIPEN!' Met een magere vinger wees hij naar de grond die nat was. 'Bij nader inzien is dat niet zo erg' en met een gemene grijns keek hij naar een mier (Joost mag weten waar die vandaan kwam) die verdronk in een plas water. 'Maar stel je voor dat... dat... o dat arme lieveheersbeestje!' Baars staarde glazig voor zich uit, heel gb1 keek naar hem, afwachtend wat er zou gebeuren, zelfs Louis en David waren midden in hun worsteling gestopt en staarden hand in hand met grote ogen naar hem. Baars draaide zich om en spurtte het zwembad uit, zijn kale kop blinkte nog na in een tl-buis. Wat Baars zich voor ogen haalde was kennelijk te erg om aan te zien. Iedereen keek hem verbaast na, totdat: *iemand anders*
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Glenn di apr 08, 2008 6:46 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en (Iris) probeerde meestens iets te zeggen, maar ze struikelde en stoote hem per ongeluk aan. Hij viel met een plons in het water, en iedereen lag in een deuk. Tessa kon nog net haar evenwicht bewaren. Toen meertens weer boven kwam, zei hij woedend: "(Cheyenne) Welke dwaas heeft dit gedaan?! Nu is mijn kleding helemaal nat en ik heb geen reserve kleding meer!' Na een hele reeks scheldwoorden en vervloekingen zwom Meertens naar de kant, trok een paar jongens van de kant af in het water, en klom zelf op de rand. hij bekeek zichzelf in de spiegel: 'Hé báh! Nu ben ik net een verzopen kat!' Tessa wilde van de duikplank af hinken waarna ze met een tweede harde plons en een 'IEEK' in het water viel. Tessa probeerde haar krukken te redden dus ze kwam niet op tijd boven water. Iris dook met een 'ik-zeg-dat-ik-niet-kan-duiken-maar-ik-kan-het-wel-duik' in het water, haalde Tessa boven water en dreef haar naar de kant met de techniek die we geleerd hadden. Meertens keek kwaad toe: 'Als ik val helpen jullie niet, en als die mankepoot valt helpen jullie wel!' Iedereen keek Meertens verontwaardigd aan en aan zijn gezicht te zien meende Meertens het niet maar zei hij dat omdat hij kwaad was. Hij werd een beetje rood, kennelijk schaamde hij zich tegenover Tessa dus ging hij gewoon met natte kleren verder met de les. Na tien minuten waren zijn kleren bijna droog maar besloot Meertens toch mee te doen en met een luid 'BOMMETJE!' sprong hij bijna op een gillende Anne (Glenn) als David hem niet had tegengehouden. Met zijn lompe gedaante kon hij Meertens dusdanid afleiden dat hij uit koers raakte en op Louis belandde. Eigen schuld! zei David die blijkbaar beledigd was tegenover Louis.
Louis kon dit niet op zich laten zitten en het duurde dan ook niet lang of hij kwam met een harde WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE waardoor iedereen meteen wist: 'Snel aan de kant want daar komt Louis!'Afijn Louis sprong dus met alle kracht uit zijn kleine lichaampje op David die zich heftig verdedigde. Het werd een enorme worstelpartij. Hierin zag Willem zijn kans schoon en hij nam het allemaal op op video om het later aan 'Zwembadworstelen voor Vrouwen' te verkopen. Meertens kon niks doen want die zat nog steeds met zijn luie gat in het diepe. Niemand kon die 2 stoppen totdat Baars met een helse schreeuw binnenkwam. Hij riep:' (Cheyenne) HÉ JULLIE TWEE! DAT IS ONNODIGE VERSPILLING VAN HET WATER! KIJK EENS HOEVEEL DRUPPELS NU AL NAAST HET BAD LIGGEN, DAAR KON EEN MIER WEL IN VERZUIPEN!' Met een magere vinger wees hij naar de grond die nat was. 'Bij nader inzien is dat niet zo erg' en met een gemene grijns keek hij naar een mier (Joost mag weten waar die vandaan kwam) die verdronk in een plas water. 'Maar stel je voor dat... dat... o dat arme lieveheersbeestje!' Baars staarde glazig voor zich uit, heel gb1 keek naar hem, afwachtend wat er zou gebeuren, zelfs Louis en David waren midden in hun worsteling gestopt en staarden hand in hand met grote ogen naar hem. Baars draaide zich om en spurtte het zwembad uit, zijn kale kop blinkte nog na in een tl-buis. Wat Baars zich voor ogen haalde was kennelijk te erg om aan te zien. Iedereen keek hem verbaast na, totdat: (Glenn) Benny Visser met zijn enorme gestalte en een veel te kort zwembroekje aan in het zwembad plonsde. Hij sprong recht op Louis en David die meteen weer in worsteling raakten met Visser. Baars was vandaag blijkbaar in een gekke bui omdat hij het lieveheersbeestje even in een potje stopte, al zijn kleren uittrok op zijn onderbroek na en met een grote plons op David, Louis en Visser belandde. Dit konden David, Louis en Visser niet op zich laten zitten dus sloten ze een driemanschap en sprongen met zijn allen op Baars. Maar Baars was zo snel als een das en dook onder de drie gedaantes door met zijn reservebril die tevens als duikbril kon dienen. Ons olijke trio had nog steeds niet in de gaten dat ze niet Baars waren aan het molesteren maar elkaar. Baars riep in de luttele seconden die hij had de hele dassenclub op die verrassend genoeg in een paar ogenblikken in het zwembad lagen. Nu stormde de hele Dassenclub onder leiding van Baars op David, Louis en Visser af. De laatste 3 kregen versterking uit onverwachte hoek want *iemand anders*

Glenn
Nieuw lid
Nieuw lid

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Chaylena wo apr 09, 2008 8:38 pm

(Luc) Meertens ging, toen iedereen op de rand zat, vanaf de duikplank voordoen hoe je je afzette. Tessa, die niet mee kon doen doordat ze op krukken liep, ging achter Meertens aan op krukken en (Iris) probeerde meestens iets te zeggen, maar ze struikelde en stoote hem per ongeluk aan. Hij viel met een plons in het water, en iedereen lag in een deuk. Tessa kon nog net haar evenwicht bewaren. Toen meertens weer boven kwam, zei hij woedend: "(Cheyenne) Welke dwaas heeft dit gedaan?! Nu is mijn kleding helemaal nat en ik heb geen reserve kleding meer!' Na een hele reeks scheldwoorden en vervloekingen zwom Meertens naar de kant, trok een paar jongens van de kant af in het water, en klom zelf op de rand. hij bekeek zichzelf in de spiegel: 'Hé báh! Nu ben ik net een verzopen kat!' Tessa wilde van de duikplank af hinken waarna ze met een tweede harde plons en een 'IEEK' in het water viel. Tessa probeerde haar krukken te redden dus ze kwam niet op tijd boven water. Iris dook met een 'ik-zeg-dat-ik-niet-kan-duiken-maar-ik-kan-het-wel-duik' in het water, haalde Tessa boven water en dreef haar naar de kant met de techniek die we geleerd hadden. Meertens keek kwaad toe: 'Als ik val helpen jullie niet, en als die mankepoot valt helpen jullie wel!' Iedereen keek Meertens verontwaardigd aan en aan zijn gezicht te zien meende Meertens het niet maar zei hij dat omdat hij kwaad was. Hij werd een beetje rood, kennelijk schaamde hij zich tegenover Tessa dus ging hij gewoon met natte kleren verder met de les. Na tien minuten waren zijn kleren bijna droog maar besloot Meertens toch mee te doen en met een luid 'BOMMETJE!' sprong hij bijna op een gillende Anne (Glenn) als David hem niet had tegengehouden. Met zijn lompe gedaante kon hij Meertens dusdanid afleiden dat hij uit koers raakte en op Louis belandde. Eigen schuld! zei David die blijkbaar beledigd was tegenover Louis.
Louis kon dit niet op zich laten zitten en het duurde dan ook niet lang of hij kwam met een harde WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE waardoor iedereen meteen wist: 'Snel aan de kant want daar komt Louis!'Afijn Louis sprong dus met alle kracht uit zijn kleine lichaampje op David die zich heftig verdedigde. Het werd een enorme worstelpartij. Hierin zag Willem zijn kans schoon en hij nam het allemaal op op video om het later aan 'Zwembadworstelen voor Vrouwen' te verkopen. Meertens kon niks doen want die zat nog steeds met zijn luie gat in het diepe. Niemand kon die 2 stoppen totdat Baars met een helse schreeuw binnenkwam. Hij riep:' (Cheyenne) HÉ JULLIE TWEE! DAT IS ONNODIGE VERSPILLING VAN HET WATER! KIJK EENS HOEVEEL DRUPPELS NU AL NAAST HET BAD LIGGEN, DAAR KON EEN MIER WEL IN VERZUIPEN!' Met een magere vinger wees hij naar de grond die nat was. 'Bij nader inzien is dat niet zo erg' en met een gemene grijns keek hij naar een mier (Joost mag weten waar die vandaan kwam) die verdronk in een plas water. 'Maar stel je voor dat... dat... o dat arme lieveheersbeestje!' Baars staarde glazig voor zich uit, heel gb1 keek naar hem, afwachtend wat er zou gebeuren, zelfs Louis en David waren midden in hun worsteling gestopt en staarden hand in hand met grote ogen naar hem. Baars draaide zich om en spurtte het zwembad uit, zijn kale kop blinkte nog na in een tl-buis. Wat Baars zich voor ogen haalde was kennelijk te erg om aan te zien. Iedereen keek hem verbaast na, totdat: (Glenn) Benny Visser met zijn enorme gestalte en een veel te kort zwembroekje aan in het zwembad plonsde. Hij sprong recht op Louis en David die meteen weer in worsteling raakten met Visser. Baars was vandaag blijkbaar in een gekke bui omdat hij het lieveheersbeestje even in een potje stopte, al zijn kleren uittrok op zijn onderbroek na en met een grote plons op David, Louis en Visser belandde. Dit konden David, Louis en Visser niet op zich laten zitten dus sloten ze een driemanschap en sprongen met zijn allen op Baars. Maar Baars was zo snel als een das en dook onder de drie gedaantes door met zijn reservebril die tevens als duikbril kon dienen. Ons olijke trio had nog steeds niet in de gaten dat ze niet Baars waren aan het molesteren maar elkaar. Baars riep in de luttele seconden die hij had de hele dassenclub op die verrassend genoeg in een paar ogenblikken in het zwembad lagen. Nu stormde de hele Dassenclub onder leiding van Baars op David, Louis en Visser af. De laatste 3 kregen versterking uit onverwachte hoek want (Cheyenne) heel sophianum, inclusief de docenten, sprongen in onderbroek en/of BH in het water waardoor er geen vrij plekje water meer was te zien. Ook hier was er weer één uitzondering: Olga sprong met haar Prada naaldhakken en Björn Borg handtasje in het water waardoor een paar jongens van haar klas de kans liepen lekgestoken te worden. Heel Gb1 (David en Louis niet meegeteld) stond aan de rand van het zwembad en keek toe hoe de krioelende massa elkaar langzaam verzoop. 'Hier past zelfs geen Lieveheersbeestje meer bij' mompelde Glenn. Met dat hij het woord 'Lieveheersbeestje' zei stak Baars zijn magere kalende kop boven de rondvliegende leerlingen uit en keek al worstelend naar de kant om zich heen. Dit alles was tevergeefs want hoe meer hij probeerde aan wal te komen, dreef hij alleen nog maar verder weg. Een paar leerlingen van Gb1 kregen een idee en renden naar de matten, sleepten die naar de familie glijbaan (waar wonderbaarlijk genoeg water inzat) en gleden er met een stuk of zes per mat vanaf. De rest volgden hun voorbeeld en al gauw renden er overal leerlingen van Gb1 in de glijbaan om er vervolgens beneden weer uit te glijden. *iemand anders*

Ja sorry..dat stukje van Glenn was zo onmogelijk dat ik mijn fantasie ff de vrije loop liet xD
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwembad Empty Re: Het zwembad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum