Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview

4 plaatsers

Ga naar beneden

Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview Empty Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview

Bericht  Sem ma jun 16, 2008 6:22 pm

Effe een vraagje...
Bij dat interview van het project 'Rituelen en Geboorte', snap ik niet wat ze bedoelen met symbolen van jou geboorte. Een ooievaar in de tuin ofzo Question Question

Laat me aub z.s.m. even iets weten wat jullie hebben gerekend als symbool enzovoort. Het liefst vandaag nog. Bedankt! Smile
Sem
Sem
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 524
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

http://www.gb1-sophianum.favorietje.nl natuurlijk!

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview Empty Re: Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview

Bericht  Luc ma jun 16, 2008 6:42 pm

Sem schreef:Effe een vraagje...
Bij dat interview van het project 'Rituelen en Geboorte', snap ik niet wat ze bedoelen met symbolen van jou geboorte. Een ooievaar in de tuin ofzo Question Question

Laat me aub z.s.m. even iets weten wat jullie hebben gerekend als symbool enzovoort. Het liefst vandaag nog. Bedankt! Smile

Joaa.. zowiets Razz
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview Empty Re: Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview

Bericht  joyce*best* ma jun 16, 2008 6:55 pm

Luc schreef:
Sem schreef:Effe een vraagje...
Bij dat interview van het project 'Rituelen en Geboorte', snap ik niet wat ze bedoelen met symbolen van jou geboorte. Een ooievaar in de tuin ofzo Question Question

Laat me aub z.s.m. even iets weten wat jullie hebben gerekend als symbool enzovoort. Het liefst vandaag nog. Bedankt! Smile

Joaa.. zowiets Razz

oeps, niet aan begonnen!

joyce*best*
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 339
Leeftijd : 28
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview Empty Re: Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview

Bericht  - ma jun 16, 2008 7:28 pm

ik had idd de ooievaar in de tuin opgeschreven.... en als je gedoopt bent, misschien het water of zo??
-
-
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 304
Leeftijd : 101
Woonplaats : -
Registration date : 13-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview Empty Re: Project Nederlands-Levensbeschouwing: Interview

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum