Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

3 plaatsers

Ga naar beneden

hebben jullie ook zoveel huiswerk?

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap33%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap17%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap17%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap0%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap0%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap33%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap0%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_lcap0%Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 6
 
 
Enquête gesloten

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Empty Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

Bericht  Robbert di jun 17, 2008 5:55 pm

Hebben jullie ook zoveel huiswerk? of ben ik de enige wat het zo druk heeft?

Ik heb zoveel te doen dat ik nog niet meer weet waar ik moet beginnen en dan moet ik vanavond ook nog het EK kijken Sad
Robbert
Robbert
Forum fan
Forum fan

Aantal berichten : 184
Registration date : 15-02-08

http://sttn.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Empty Re: Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

Bericht  Luc di jun 17, 2008 6:01 pm

't Gaat wel. Goed plannen (wat ik niet kan) is goud waard, maar ik vind t nog redelijk meevallen. Alleen die projecten allemaal Sad
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Empty Re: Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

Bericht  Robbert di jun 17, 2008 6:10 pm

Dan zeg ik: zeker nog niet begonnen aan de pw'eetjes van volgende te leren!
Robbert
Robbert
Forum fan
Forum fan

Aantal berichten : 184
Registration date : 15-02-08

http://sttn.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Empty Re: Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

Bericht  Luc di jun 17, 2008 6:12 pm

Robbert schreef:Dan zeg ik: zeker nog niet begonnen aan de pw'eetjes van volgende te leren!

?

Bio heb ik al geleerd als je dat bedoeld Wink
Luc
Luc
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1453
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vaals
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Empty Re: Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

Bericht  joyce*best* di jun 17, 2008 7:22 pm

Ja, en dat de laatste weken! ik doe niet veel meer, wist niet eens dat we gs hadden! Rolling Eyes

joyce*best*
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 339
Leeftijd : 28
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 08-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet! Empty Re: Het einde is inzicht, alleen dat van huiswerk niet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum