Het grote GB1-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

9: Tessa Fraters

+3
tezzie
-
Admin
7 plaatsers

Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty 9: Tessa Fraters

Bericht  Admin di feb 12, 2008 6:51 pm

Plaats hier alles over Tessa

Admin
Junior lid
Junior lid

Aantal berichten : 67
Registration date : 12-02-08

https://gb1-sophianum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  - zo maa 02, 2008 5:49 pm

Eeeeey tezzie, ik zal er maar eens iets opzetten, anders is t zo leeg... Very Happy En nu je dat ook bij mij hebt gedaan moet ik toch wel wat verzinnen, he?? Smile
-
-
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 304
Leeftijd : 101
Woonplaats : -
Registration date : 13-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  tezzie vr jun 27, 2008 7:04 pm

Iris schreef:Eeeeey tezzie, ik zal er maar eens iets opzetten, anders is t zo leeg... Very Happy En nu je dat ook bij mij hebt gedaan moet ik toch wel wat verzinnen, he?? Smile
tis hier nog steeds leeg Sad Sad Sad Sad Sad ben ik zo saai Question Question
tezzie
tezzie
Junior lid
Junior lid

Aantal berichten : 77
Leeftijd : 28
Woonplaats : Mechelen/Heerlen
Registration date : 29-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  - zo jun 29, 2008 1:06 pm

ssst! hou je stil! Straks komen ze allemaal en wordt dit weer het zoveelste onzintopic!! (zoals t mijne.... er staat niks meer over mij.... Razz) Very Happy
-
-
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 304
Leeftijd : 101
Woonplaats : -
Registration date : 13-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Chaylena wo jul 02, 2008 10:45 am

mwuhahaha Twisted Evil
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Renée wo jul 02, 2008 12:05 pm

Riep iemand ons?
Renée
Renée
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 537
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Robbert wo jul 02, 2008 1:15 pm

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Robbert
Robbert
Forum fan
Forum fan

Aantal berichten : 184
Registration date : 15-02-08

http://sttn.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  - do jul 03, 2008 2:13 pm

ik zei het je toch... nu is het te laat... pale affraid
-
-
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 304
Leeftijd : 101
Woonplaats : -
Registration date : 13-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Renée vr jul 04, 2008 7:30 pm

Iris schreef:ik zei het je toch... nu is het te laat... pale affraid
* Kwaadaardig muziekje xD *
Renée
Renée
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 537
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  - vr jul 04, 2008 7:39 pm

tatatatam..... tatatatam..... Twisted Evil
-
-
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 304
Leeftijd : 101
Woonplaats : -
Registration date : 13-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Robbert vr jul 04, 2008 9:22 pm

Leuk toch veel spam in te je topic dan is er veel vuling daarin ,maarja als je niet van spa mhou d is het niet niet leuk als er veel in je topic staat maar als je wel van spam houd is het heeeeeeeeeeeeel leuk om dat in je eigen topic te hebben, daar maak ik me persoonlijk nooit zo druk om maar als ik me druk zou maken zou het zo'n spam worden maar gelukkig word het dat niet, want spam is het pas vanaf 100 woorden die over niks en nog wat gaan. Ik heb persoonlijk om te spammen in andermans topics anders denken mensen sow die spamt veel, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar, Vooral laat in de avond heb ik wel eeens de neiging om me uit te leven maar aangezien het pad 20.20 is zal ik me maar moeten in h ouden, ne aangezien dat ik me goed kan inhouden zla dat geen probleem opleveren. IK hoop voor je dat er geen mensen komen spammen want dat ozu heel irri kunnen zijn. daarom houd ik me ook in immers. als je denkt mijn berichten zijn altijd zo kort dat komr omdat ik nooit wil spammen.Maar als ik spammen doe (niet dat ik dat nu zo ofsow) zouden mensen denken dat ik een spammer ben maar dat ben ik niet hebben jullie ff geluk. maarja ik wil er andere mensen niet vanaf houden ofsow maarja. aangezien mijn eigenbeircht nu te lang word kap ik er mer eens mee.
Robbert
Robbert
Forum fan
Forum fan

Aantal berichten : 184
Registration date : 15-02-08

http://sttn.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Chaylena za jul 05, 2008 1:09 pm

Robbert schreef:Leuk toch veel spam in te je topic dan is er veel vuling daarin ,maarja als je niet van spa mhou d is het niet niet leuk als er veel in je topic staat maar als je wel van spam houd is het heeeeeeeeeeeeel leuk om dat in je eigen topic te hebben, daar maak ik me persoonlijk nooit zo druk om maar als ik me druk zou maken zou het zo'n spam worden maar gelukkig word het dat niet, want spam is het pas vanaf 100 woorden die over niks en nog wat gaan. Ik heb persoonlijk om te spammen in andermans topics anders denken mensen sow die spamt veel, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar, Vooral laat in de avond heb ik wel eeens de neiging om me uit te leven maar aangezien het pad 20.20 is zal ik me maar moeten in h ouden, ne aangezien dat ik me goed kan inhouden zla dat geen probleem opleveren. IK hoop voor je dat er geen mensen komen spammen want dat ozu heel irri kunnen zijn. daarom houd ik me ook in immers. als je denkt mijn berichten zijn altijd zo kort dat komr omdat ik nooit wil spammen.Maar als ik spammen doe (niet dat ik dat nu zo ofsow) zouden mensen denken dat ik een spammer ben maar dat ben ik niet hebben jullie ff geluk. maarja ik wil er andere mensen niet vanaf houden ofsow maarja. aangezien mijn eigenbeircht nu te lang word kap ik er mer eens mee.

unkk O.o snap je zelf nog wat je hier neergespamt hebt?! xD
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Renée za jul 05, 2008 2:46 pm

Robbert schreef:Leuk toch veel spam in te je topic dan is er veel vuling daarin ,maarja als je niet van spa mhou d is het niet niet leuk als er veel in je topic staat maar als je wel van spam houd is het heeeeeeeeeeeeel leuk om dat in je eigen topic te hebben, daar maak ik me persoonlijk nooit zo druk om maar als ik me druk zou maken zou het zo'n spam worden maar gelukkig word het dat niet, want spam is het pas vanaf 100 woorden die over niks en nog wat gaan. Ik heb persoonlijk om te spammen in andermans topics anders denken mensen sow die spamt veel, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar, Vooral laat in de avond heb ik wel eeens de neiging om me uit te leven maar aangezien het pad 20.20 is zal ik me maar moeten in h ouden, ne aangezien dat ik me goed kan inhouden zla dat geen probleem opleveren. IK hoop voor je dat er geen mensen komen spammen want dat ozu heel irri kunnen zijn. daarom houd ik me ook in immers. als je denkt mijn berichten zijn altijd zo kort dat komr omdat ik nooit wil spammen.Maar als ik spammen doe (niet dat ik dat nu zo ofsow) zouden mensen denken dat ik een spammer ben maar dat ben ik niet hebben jullie ff geluk. maarja ik wil er andere mensen niet vanaf houden ofsow maarja. aangezien mijn eigenbeircht nu te lang word kap ik er mer eens mee.
Hoezo niks te doen hebben ?
Renée
Renée
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 537
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Willempie za jul 05, 2008 5:21 pm

ik zou zeggen

ZOEK EEN LEVEN
Willempie
Willempie
Normaal lid
Normaal lid

Aantal berichten : 422
Leeftijd : 29
Woonplaats : Scheulder
Registration date : 13-02-08

http://www.gb1-sophianum.favorietje.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Robbert zo jul 06, 2008 5:31 pm

Ik wou alleen zeggen dat wij nooit doen spammen ,maar mijn uitleg was mischien een beetje lang, maar van de andere kan ook weer niet, achja ik stop ermaar mee want anders denken jullie dat ik niks te doen heb maar dat is wel zo dus ja ik stop ermee. Ojaa en ik snap oook wat ik typ dat is wel handig anders lijkt het wel verdacht veel op spam. Verdere uitleg daarover in het stukje hierboven. Maarja dat was het dan tevens ik deed dat spammen niet met opzet , maar jaja maar ik zou het je geen 2de keer na kunnen vetellen:P al zeg ik het zelf een waar kunst stukje, maarja daar moet je nou eenmaal goed in zijn, Ik heb tevens een boel daarover geleerd van Louis hij was in zulke dingen altijd heel goed maarja we zij hem nu kwijt en ik wil niet de herinering aan hem zijn dus nu kap ik er echt mee.
Robbert
Robbert
Forum fan
Forum fan

Aantal berichten : 184
Registration date : 15-02-08

http://sttn.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Chaylena ma jul 07, 2008 1:01 am

Robbert schreef:Ik wou alleen zeggen dat wij nooit doen spammen ,maar mijn uitleg was mischien een beetje lang, maar van de andere kan ook weer niet, achja ik stop ermaar mee want anders denken jullie dat ik niks te doen heb maar dat is wel zo dus ja ik stop ermee. Ojaa en ik snap oook wat ik typ dat is wel handig anders lijkt het wel verdacht veel op spam. Verdere uitleg daarover in het stukje hierboven. Maarja dat was het dan tevens ik deed dat spammen niet met opzet , maar jaja maar ik zou het je geen 2de keer na kunnen vetellen:P al zeg ik het zelf een waar kunst stukje, maarja daar moet je nou eenmaal goed in zijn, Ik heb tevens een boel daarover geleerd van Louis hij was in zulke dingen altijd heel goed maarja we zij hem nu kwijt en ik wil niet de herinering aan hem zijn dus nu kap ik er echt mee.

uhuh O.o
and againn;; Get a lifee Wink
Chaylena
Chaylena
Forumheld
Forumheld

Aantal berichten : 1092
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gulpen
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9: Tessa Fraters Empty Re: 9: Tessa Fraters

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum